środa, 10 grudnia 2008

Matijos animuje a szczęka leży na podłodze

Parę dni temu, mój znajomy ze szkoły, niejaki Matijos Gebreselassie opublikował w sieci swoją 6-minutową animację złożoną z 1413 rysunków. Kiedy ten krótkometrażowy film zobaczyłem po raz pierwszy, byłem wręcz oszołomiony. Pełen szacun dla Matijosa za to co stworzył! Warto wspomnieć, że samo narysowanie wszystkich klatek trwało aż 2 miesiące. Zmontowanie tego wszystkiego pewnie również zajęło sporo czasu. Za cierpliwość i zapał można Matijosa tylko i wyłącznie podziwiać. Animacja "Vivian's Rose" znajduje się pod tym adresem. Oglądajcie, zachwycajcie się i propsujcie!

5 komentarzy:

  1. propsy dla kolegi, myslałem, że tylko animacja bedzie świetna jk zapowiadałeś, ale on przemyślał wszystkie ruchy liści, tej 'elfki' i świetnej fabuły użył, wow

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak juz pisalem na gadu - naprawde fajna rzecz. Oklaski!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem widziałam to! boskieeee

    OdpowiedzUsuń