wtorek, 30 czerwca 2009

Premiera producenckiej płyty Noida

Noid, szerzej znany jako eNOIDe, twórca chociażby tego bloga, właśnie wypuścił do neta swój debiutancki album producencki. Sam o sobie mówi, że jest najgorszym beatmakerem w tym kraju. Prawdą to raczej nie jest, aczkolwiek w ostrej recenzji swojego krążka (!!!) wymienił chyba wszystkie wady tego projektu.

Nad płytą patronat medialny sprawuje... mój blog, co jest gestem tylko i wyłącznie koleżeńskim - płyty nie słyszałem przed zadeklarowaniem się, jednak uważam teraz, że wcale źle nie zrobiłem. Jeśli jakiś inny producent / raper / DJ byłby zainteresowany moim patronatem, w co szczerze mówiąc wątpię, to odsyłam do rubryki "Kontakt". Ostrzegam tylko, że nie będzie to takie proste.

"Oderwanego od rzeczywistości" Noida pobierzecie z tego adresu. Poniżej prezentuję tracklistę albumu:

1. Nie podoba mi się ten sampel
2. Bogurodzica (XXI century version)
3. Amstaf REMIX (feat. Jotu)
4. Wycieczka (feat. Tołt & Xeyos)
5. Kołysanka
6. Było dobrze skit (Uodyga w studio)
7. Bez wyjścia (feat. Uodyga & Deote)
8. Noid vs Rahzel (Producencki 100% spontan zrobiony w 10 minut i tak dalej)
9. Nigdy więcej LSD
10. Słabsi od nas (feat. Peonsky)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz