sobota, 4 sierpnia 2007

Pezet nagrywa i smuci

To że Pezet pracuje nad dwoma, nowymi płytami nie było żadną tajemnicą. Jesienią ukazać ma się "Muzyka Rozrywkowa" oraz epka nagrana wraz z Ajronem. W zeszłym tygodniu w sieci pojawił się pierwszy utwór promujący ten drugi projekt. Kawałek "W Moim Świecie" jest smutny i przygnębiający. Pezet do takich piosenek zdążył już nas przyzwyczaić, ale jestem zdania, że nowym utworem po prostu przeszedł samego siebie. Jeśli poszukujecie czegoś, co momentalnie Was zdołuje - śmiało zapuszczajcie "W Moim Świecie". Tylko wsłuchajcie się w tekst.

Przy okazji przypomniał mi się inny, równie smutny kawałek Pezeta, nagrany na potrzeby składanki Road Hip-Hop 2005. "Myśl", której producentem był jakiś czeski bitmejker, posiada jednak dodatkowo - nazwijmy to - "płaczący" sampel, przygnębiający jeszcze bardziej. Co więcej utwór świetnie się zapętla, można go wręcz słuchać w kółko. Sam tak robiłem, nie bez przyczyny w kilka tygodni przesłuchałem ten kawałek blisko 150 razy. Poniżej obie opisywane piosenki Pezeta.

Pezet/Ajron - W Moim Świecie


Pezet - Myśl

4 komentarze:

  1. Co tu dużo komentować...Pezet jak Pezet-zawsze zajebisty, ale tylko dla Lita. Dla mnie dobry choć nie najlepszy. Mimo to wyczekuje tych krążków i z chęcią posłucham co tam nowego Pezet wyrapuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz mi, nie zawsze. Jest wiele utworów Pezeta, które mnie odrzucają (głównie wraz z Onarem jako Płomień 81). ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale płomień 81 to gówno i każdy o tym wie. Pezet Noon to co innego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie Myśl zawsze przygnębia.
    I jak się denerwujemy z Litem, zawsze pada 'włączamy Pezeta'.
    a później denerwujemy się jeszcze bardziej i mówimy 'wyłączamy Pezeta'.
    Ogólnie chłoptaś całkiem całkiem.
    Lituś mieli i wypluwa.

    OdpowiedzUsuń